23 september 2009

Fotobok

En blogg jag följer är Sollis. Hennes blogg är härlig! Hon tipsade om att man som bloggare kunde få bli utvald att göra en fotobok via Fuji. Nu fick jag ett mail med den goda nyheten, jag ska få göra en fotobok, nice!

Jag är faktiskt ganska bra på att ta bilder- jag tänker kvantitet haha. Lite väl duktig ibland tycker nog mina vänner då iphonen åker upp i tid och otid under helgens nöjen... Därav en riktigt rolig bildsamling i datorn. (Dock en himla massa blurriga bilder då kameran på den inte är vidare bra...)
Däremot är jag urdålig på att framkalla dem, vilket jag nog inte är ensam om. Saknar verkligen tiden då man klistrade in sina bilder i album, och skrev text under, och bilder blev nästan heliga. Vid besök var det ofta givet att ta fram fotoalbumet och titta tillsammans. Mysigt!

Om ni också är intresserade av att göra er egen fotobok och har en blogg eller hemsida rekommenderar jag er att klicka HÄR.

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har! Vad kul att du oxå vill göra en fotobok :-)
    Kram!

    SvaraRadera