9 september 2009

Boktips!


Den här boken gillar jag - "Resultat - konsten att bli den du vill" av Stefan Sebö.
Han har mer än 30 års erfarenhet av coaching och personlig utveckling, och samlar här sina bästa praktiska tips.


Det gäller att man engagerar sig, och att man kan fokusera när man läser denna coola bok, tycker jag. Jag läste den under en vinterresa i år, det var rätt härligt att ligga i solstolen och fundera över sin tillvaro och fylla i saker som: Hur vill jag att andra ska se på mig? Hur vill jag att folk ska minnas mig? Sedan behöver man inte läsa den i ett streck, utan man kan ha den som arbetsbok, och ta fram den lite då och då. Fokus ligger på att få saker gjorda, och att sätta upp mål för sig själv.


Här kan ni läsa mer och/eller beställa om ni skulle vilja.

http://www.sebo.se/index.asp?PAGE=353&ARTICLE=1&saID=14

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar