25 november 2009

Grym sajt!

Vill tipsa om en fantastisk sida jag besöker då och då. "Daglig inspiration" drivs av Camilla Åkesson. Såhär skriver hon:

Daglig Inspiration grundades i syfte av att sprida just ”Daglig inspiration” (några dagar i veckan).
Idén kom till genom en längtan att dagligen inspirera mig själv med positiv kraft och att sprida detta till många fler!

Jag som skriver heter Camilla Åkesson och är verksam som Livsinspiratör.

Jag tror på människans inre kraft och potential att leva det liv var och en innerst inne önskar, och jag vet att vi var och en och tillsammans har en otroligt stor kraft att skapa riktigt bra saker i det lilla och i det stora, för oss själva, varandra och den här planeten vi bor på.


Fick nys om denna otroligt inspirerande tjej på Facebook, då jag gick med i gruppen
Närvaro i Nuet, Mindfulness. Varje gång det dimper ner ett meddelande så blir jag varm och glad inombords efter att ha läst det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar