19 augusti 2009

Vad vill du läsa om?

Innan jag skulle börja skriva denna blogg frågade jag runt bland mina vänner vad de tyckte att den borde innehålla. Jag berättade att fokus skulle vara hälsa och välmående, men sedan då- vad ville man läsa om??
Det var ganska slående att de flesta var inne på nästan exakt samma spår...
många tyckte såhär:
inte en massa tips på bantningsmetoder/ dieter osv....
utan tips och råd på hur man ska(för att ta till kanske lite av en floskel?!) hitta balansen i livet - hur man ska tänka för att inte gå under av all press på en - inte minst den press man sätter på sig själv.
När det mesta är jobbigt - hur ta sig upp på toppen igen?!
Nu var ju detta e liten rundfrågning bland mina vänner.. men jag tror nog att de allra flesta har tankar och oro runt detta... Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar